Oudejaarsdag - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Juul Amstel - WaarBenJij.nu Oudejaarsdag - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Juul Amstel - WaarBenJij.nu

Oudejaarsdag

Blijf op de hoogte en volg Juul

31 December 2013 | Thailand, Bangkok

Lieve allemaal,

Vandaag ben ik naar Bangkok gevlogen om daar nieuwjaar te vieren. En terwijl ik in het vliegtuig zit, bedenk ik me dat ik alweer over de helft van deze reis ben en hoe geweldig het tot nu toe is.
Maar ik heb ook ruim een uur om na te denken over afgelopen jaar, zoals het een sentimenteel watje betaamt op oudejaarsdag. Kennelijk ben ik dat dus tegenwoordig, maar heb gehoord dat het geen kwaad kan.
En ik wil toch graag wat van mijn gedachten met jullie delen (volgende keer weer een echt reisverslag, promise)

2013, een jaar van uitersten, van fantastische hoogtepunten zoals bijvoorbeeld het behalen van m'n artsenbul, de nijmeegse vierdaagse lopen en natuurlijk deze reis. maar ook enorme dieptepunten, bijvoorbeeld het loslaten van iemand die je erg dierbaar is en met wie je jarenlang lief en leed gedeeld hebt. (ik hoop dat het goed met je gaat en dat 2014 speciaal voor jou een geweldig jaar gaat worden)

En als ik dan nadenk over hoeveel er gebeurt is in 2013, dan denk ik vanzelf ook aan alle mensen die ik in 2013 om me heen gehad heb.
Dan ben ik dankbaar voor iedereen met wie ik die fantastische momenten heb kunnen delen, die met me mee gefeest en genoten hebben. Jullie hebben ervoor gezorgd dat ik er nog meer van kon genieten! het was geweldig!

Maar nog meer dankbaar ben ik voor diegenen die er waren op de dieptepunten. Diegenen eeuwigheden naar mijn geouwehoer geluisterd hebben, met me mee gehuild hebben. Maar ook die knuffel of arm om je heen op het juiste moment, of gewoon een kopje thee en een gezellige avond.
Ik ben zo intens dankbaar voor alles wat jullie voor me betekent hebben afgelopen jaar, ik had niet geweten wat ik zonder jullie had gemoeten.

En nu, op dit moment, aan de andere kant van de wereld en midden in een van mijn hoogtpunten van 2013 (en misschien ook wel een beetje van 2014 alvast), kan ik weer zo intens genieten van alles en iedereen om me heen! En na afgelopen jaar ben ik daar zo blij en dankbaar voor. En mijn (heel cliche) goede voornemen is dan ook om dit in 2014 voort te zetten, te genieten van alles om me heen, maar ook om dat te kunnen delen met iedereen om me heen!

Dus lieve mams, paps, broertjes, familie, vriendinnetjes, vrienden, team/volleybalgenootjes, facebookvolgers en iedereen die zich niet in bovenstaande terugvind, bedankt voor alles wat jullie in 2013 voor me gedaan en betekent hebben. En ik wens jullie allemaal een geweldig, gezond, gelukkig en liefdevol 2014 toe waarin ik hopelijk nog veel met jullie samen kan genieten!

  • 31 December 2013 - 10:44

    Natascha:

    Juul,
    Fijne jaarwisseling en een goed 2014! Ik doe je voornemen met je mee!
    Dikke knuffels, Natascha

  • 31 December 2013 - 10:48

    Astrid Verkroost:

    Lieve Juul,

    Dank je wel voor je mooie woorden. Jij een super 2014 gewenst, het begin daarvan is er al. Ga zo verder.
    Kom veilig thuis.

    Liefs, mama

  • 31 December 2013 - 12:16

    Henny:

    Lieve Juul,

    hoop dat al je wensen voor 2014 en vele volgende jaren uit mogen komen.
    bedankt voor het delen van deze mooie lieve woorden.
    loslaten is nooit makkelijk, de toekomst is nooit makkelijk, maar NU is het geweldig.
    hoop dat je vele NU momenten mag ervaren.

    liers henny

  • 01 Januari 2014 - 02:10

    Marjan:

    lieve Juul,

    Ik heb je tot nu toe steeds gevolgd en wens je heel veel goeds toe in 2014 ,en geniet nog even van deze mooie reis.

    heel veel liefs arjan

  • 02 Januari 2014 - 09:09

    Suus:

    Lieve Juul, een heel erg goed, mooi, gelukkig, gezond en liefdevol 2014 gewenst!

    Ik hoop je gauw weer te zien!!

    Hele dikke kus en knuffel en geniet nog van de weken,dagen en uren dat je daar bent!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Juul

Actief sinds 20 Okt. 2013
Verslag gelezen: 298
Totaal aantal bezoekers 20006

Voorgaande reizen:

20 Juni 2014 - 27 Augustus 2014

Africa

08 December 2013 - 16 Januari 2014

Singapore - Bangkok

Landen bezocht: